Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Acasa / AUTOEDUCARE / Are mai mulți antioxidanți decât afinele, mai mult fier decât spanacul și mai multă vitamina A decât morcovul

Are mai mulți antioxidanți decât afinele, mai mult fier decât spanacul și mai multă vitamina A decât morcovul

Distribuie!

Bogată în vitamine, minerale şi proteine, spirulina e folosită din cele mai vechi timpuri ca medicament natural, fără efecte secundare. Află care sunt puterile ei miraculoase.

Spirulina are o compoziţie unică în rândul plantelor. Asta fiindcă ea conţine peste 280 de substanţe extrem de folositoare organismului. Acestea sunt asimilabile în organism în proporţie de 80%.

Spirulina este astfel unul dintre cele mai eficiente tratamente naturale în bolile de ficat, anemii şi în afecţiuni ale inimii. Unde mai pui că e şi la îndemână: o poţi găsi în farmaciile naturiste sub formă de capsule, pudră, granule şi comprimate.



Protejează ficatul

Spirulina este cel mai eficient protector natural al ficatului, căruia îi furnizează din plin vitamine şi proteine. Alga contribuie la regenerarea celulelor hepatice, îmbunătăţind funcţiile ficatului. E indicată mai ales în hepatite cronice şi în ciroză hepatică.

De asemenea, spirulina ajută la regenerarea ficatului afectat de consumul excesiv de alcool sau de medicamente. În astfel de cazuri, se recomandă un tratament timp de 30 de zile.

Tratează anemiile

O cură, timp de o lună, este foarte eficientă în anemii de mai multe tipuri. Spirulina conţine întregul complex de vitamine B (B1, B2, B6, B8, B12).

Dintre acestea, vitamina B12 este foarte importantă în tratarea anemiei pernicioase (care apare când această vitamină este deficientă în corp). Ştiai că spirulina conţine de 20 de ori mai mult fier decât spanacul? Ei bine, datorită acestui fapt, este indicată şi pentru anemiile cauzate de lipsa acestui mineral.



De ajutor în hipertensiune

Datorită capacităţii sale de a stabiliza circulaţia sângelui, spirulina are efecte benefice şi asupra inimii. Ea reduce tensiunea arterială, în caz de hipertensiune. Legat de sistemul cardiovascular, mai are o proprietate foarte importantă, şi anume reducerea nivelului de colesterol „rău” din sânge, care ar putea afecta inima şi arterele.

Previne afecţiunile ochilor

Datorită vitaminei A din componenţă, spirulina previne afecţiuni ale ochilor , precum cataracta, miopia, glaucomul sau degenerescenţa maculară. De asemenea, antioxidanţii pe care-i conţine (zinc, vitamina D) previn îmbătrânirea prematură a ochilor.

Pansament pentru stomac

Cei care au probleme cu stomacul pot încerca un tratament timp de 30 de zile. Spirulina îmbunătăţeşte digestia, neutralizând acidul gastric în exces. Proteinele, clorofila, vitaminele A şi B din componenţa ei ajută la prevenirea şi vindecarea afecţiunilor aparatului digestiv şi a ulcerului gastric.

Studiata si de NASA

Interesant este faptul că cei de la NASA, au realizat numeroase studii despre această algă-minune și au descoperit că 1 kg de spirulină are aceleași proprietăți nutritive ca 1,000 de kg de legume. „Ținând cont de acest lucru, nu e de mirare că spirulina ar reprezenta un beneficiu major la dietă de slăbire, mai ales că reduce și pofta de mâncare”, mai spune specialista.

Multe diete pentru slabit exclud anumite grupe de alimente importante pentru aportul lor de vitamine si minerale. Este maiales cazul vitaminelor din grupul B (cand sunt excluse carnea si alimentele bogate in amidon) sau al celor liposolubile de tipul A, D si E (daca se mananca doar preparate fara grasime sau daca au fost excluse materiile grase de tipul ulei sau unt).

Dacă aveţi orice întrebări suplimentare, adresaţi-vă mediculuidumneavoastră sau farmacistului !

Dacă ți-a plăcut acest articol, nu uita să-l Distribui mai departe!

Facebook Comments

Distribuie!
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+